Update vanuit Peru! - Reisverslag uit Pimentel, Peru van Manon - WaarBenJij.nu Update vanuit Peru! - Reisverslag uit Pimentel, Peru van Manon - WaarBenJij.nu

Update vanuit Peru!

Blijf op de hoogte en volg Manon

22 Augustus 2014 | Peru, Pimentel

Hola,

Het vorige bericht is 3 weken geleden, dus tijd voor weer een korte update!

De afgelopen drie weken hebben we weer veel meegemaakt. Zo zijn we begonnen aan de Lares trek, maar heb ik de tweede dag helaas ziek terug moeten keren. Na 2 dagen hotel en warme douche ging het gelukkig al een stukje beter, waardoor ik het hoogtepunt de Machu Picchu niet heb hoeven missen :)

Hierna zijn we nog weer 2 dagen terug in de leuke stad Cuzco geweest, waar we zijn wezen raften & een Peruviaanse kookcursus hebben gedaan.
We zijn vervolgens doorgereisd naar Arequipa & Colca Canyon, waar we o.a. geprobeerd hebben om condors te spotten en een mooie wandeling hebben gemaakt.

Afgelopen week hebben we in Nazca een vlucht gemaakt over de Nazca lines en hebben we de Cemetery of Chauchilla bezocht, beide erg bijzonder!
Vervolgens zijn we met een dunebuggie rond wezen crossen in de enorme duinen van Ica/Huacachina & hebben hier naast genoten te hebben van het mooie uitzicht, ook nog even gesandboard.
In Paracas zijn we met quads naar het strand geweest & hebben we de Ballastas eilanden bezocht (ook wel the poorman Galapagos genoemd).

Na Paracas was het tijd om te reizen naar de eindbestemming van deze tour: Lima. Hier hebben we nog een aantal dagen genoten met onze leuke groep en daar maandagavond afscheid van moeten nemen.
We hebben echt 5 enorm leuke weken met zijn allen gehad, maar nu is dat helaas voorbij.

Gelukkig hebben Moniek en ik nog tot volgende week donderdag om samen langs de kust van Peru te reizen. We hebben maandagavond een nachtbus vaqn Lima naar Chiclayo gepakt en hebben vandaag en gisteren aan het strand van Pimentel gelegen. Helaas is het vooral bewolkt, maar dat mag de pret niet drukken!

De komende week gaan wij nog even lekker samen genieten voordat Moniek weer naar Nederland vliegt & ik mijn reis voortzet in Ecuador.

Tot snel!

xx